Skån dine kunder fra regnen med en paraply med logo

Har du tit direkte kontakt med dine potentielle – så vel som faste – kunder? Så kan det være en god ide at skabe noget værdi allerede der – også for at fastholde dem. Dine kunders opfattelse af din virksomhed – altså branding – er alfa omega, når det kommer til markedsføringen af din virksomhed. Derfor er merchandise med din virksomheds logo en god idé, når du er på messer og konferencer eller bare hjemme på kontoret, at have merchandise med dit logo på.

Bliv genkendt

En paraply med logo er et godt bud på en af disse ting. For hvem har lyst til at sende sine kunder af sted ud i regnen. Specielt når vi bor i et land som Danmark, og chancen for regn er stor uanset årstid er det nyttigt med en paraply. Især hvis man ikke er typen, der har en på hånden – eller bare lidt for ofte glemmer at få den med.

Logo = ”top of mind”

Med en paraply med logo skaber du værdi om dit brand. Du viser nemlig ikke alene goodwill og er attraktiv i dine kunders bevidsthed, men dit logo vil også hele tiden være synligt for kunden. Hvis de tænker på det produkt, du sælger, vil de meget muligt også med det samme tænke på dit brand og virksomhed – din virksomhed er altså top of mind –en meget værdifuld placering hos kunden, der kun er med til at øge din kendskabsgrad på markedet. Du skaber altså mere brandværdi for dine kunder.